Hejsan hoppsan :)

Hejsan hoppsan alla jordbor!! Kul att ni hittat hit till min blogg!! Jag har tittat väldigt mycket på vackra och fina citat, dikter och uttryck på internet! Jag hittade typ världens finaste citat :) "Om jag fick välja mellan dig och att andas, så skulle jag andvända mitt sista andetag till att säga att jag älskar dig" <33 Fin va? Om ni har nått fint citat så kan ni gärna skriva det på kommentar :) Igår var jag ute och sa bus eller godis med en av mina bästisar fanny, hennes lilla syster och lillasysterns kompis var också med :D Det var jätte roligt och vi fick massa godis :) men vet egentligen inte när halloween egentligen är... Men det funka att gå ut igår iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0